Opcje widoku

• Ewa Żero - nauczyciel prowadzący
  • Anna Fedorów

Motto grupy:

„Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz, jeśli nie wie – wytłumacz, jeśli nie może – pomóż.” - Janusz Korczak

Opis grupy:

Skauci to grupa dzieci 6- letnich, które uczęszczają do przedszkola już czwarty rok, więc relacje między dziećmi są naprawdę coraz mocniejsze, a zabawy obfitują ogromem wspólnych pomysłów. Do grupy tej chodzi 17 dzieci, z czego aż 12 to chłopcy i tylko 5 dziewczynek. Takie rozłożenie sił skutkuje dużą ilością czasu na opanowanie ustalonych zasad i ich przestrzeganie. Dzieci bardzo lubią zabawy plastyczne, sensoryczne oraz konstrukcyjne. Ulubioną zabawą przedszkolaków z naszej grupy są zabawy różnymi rodzajami klocków. Pogłębianie doświadczeń konstrukcyjnych powoduje rozwój wyobraźni przestrzennej, kreatywności, a także motoryki małej. Wspólne zabawy silnie integrują grupę, co owocuje w coraz bardziej pozytywne relacje, a także radość ze wspólnie spędzonych chwil. Każdy dzień spędzony w przedszkolu to nowe doświadczenia, a przede wszystkim wyzwania.

Wiek 6 latka charakteryzuje się dużą ciekawością świata, w związku z tym przedszkolaki uczestniczą w wielu ciekawych zajęciach takich jak: rytmika, język angielski, malarstwo i rzeźba, logopedia, religia i Sensoplastyka®. Ponadto zajęcia urozmaicamy o zdobywanie wiedzy w miejscach innych niż sala przedszkolna. Udało nam się poznać gabinet stomatologiczny, weterynaryjny, Komendę Policji, a nawet Uniwersyteckie Centrum Przyrodnicze im A. Myrchy w Białymstoku. Byliśmy również w Straży Pożarnej oraz poznaliśmy pracę Straży Granicznej.

Nasze dzieciaki uwielbiają również różnego rodzaju wycieczki. Mamy już za sobą spektakle w Teatrze Lalek oraz Podlaskiej Operze i Filharmonii w Białymstoku . Zwiedziliśmy też inne ciekawe miejsca.

Z pełną odpowiedzialnością można stwierdzić, iż nasze przedszkolaki znają zasady kulturalnego zachowania oraz godnego obcowania ze sztuką.

Mamy dużą nadzieję, że ten rok będzie obfitował w wiele ciekawych i niezapomnianych dla dzieci i ich rodziców przeżyć. Każdy dzień spędzony w przedszkolu będzie okazją do fantastycznych zabaw, poznawania otaczającego świata i radości oraz pogłębiania i utrwalania wiedzy przed pójściem do szkoły.

WAKACJE
Dyżur wakacyjny dobiegł już końca. W tym czasie trochę w przedszkolu się działo. Pomimo graniczeń do...
Każdy Skaut wie, że do wakacji zostało już niewiele dni, ale jeszcze musi troszeczkę poczekać i pouc...
Czytaj więcej
"Piękna Nasza Polska Cała"
Międzynarodowy Projekt Edukacyjny Piękna Nasza Polska Cała to kolejny projekt, który realizow...
Skauci nadal pracują w domu, tym razem pogłębialiśmy wiedzę o Naszej rodzinie. Rozmawialiśmy o tym, ...
W roku szkolnym 2019/2020 Skauci wzięli udział w projekcie Mały miś w świecie wielkiej literatury. P...
W ostatnim czasie Skauci pogłębiali i uzupełniali wiedzę na temat naszej planety Ziemi i  nasze...
Kolejny tydzień zdalnej nauki za nami. Tym razem przypominaliśmy sobie życie na wiejskim podwó...
W tym tygodniu Skauci omawiali tematy związane z Wielkanocą. Przypominali sobie zwyczaje i tradycje ...
W tym roku nie mieliśmy możliwości spotkać się na warsztatach wielkanocnych w przedszkolu, dlatego t...
Mimo, że przedszkole jest zamknięte dla dzieci, to Skauci nie próżnują. Chętne wykonują zadan...
W dniu dzisiejszym mieliśmy z Zuchami i z jednym Tropicielem wycieczkę. Wybraliśmy się na spektakl w...
16 stycznia Skauci wspólnie ze swoimi Babciami i Dziadkami świętowali zbliżający się Dzień Ba...
Dnia 10 stycznia otrzymaliśmy list z mapą. Po odczytaniu listu dowiedzieliśmy się, że bierzemy udzia...
Skauci wiedzą, że owoce i warzywa są ważne w codziennej diecie dzieci. Wiedzą to również rodz...
Okres przedświąteczny, jak również święta Bożego Narodzenia to szczególny czas. Przygo...
4 grudnia Skauci mieli możliwość wzięcia udziału w warsztatach stolarskich przeprowadzonych przez Wa...
25 listopada karmelkowe przedszkolaki  miały nie lada gratkę. Wybrały się z paniami autokarem d...
W tym roku mamy możliwość uczestniczenia w zajęciach z dogoterapii. Raz w tygodniu we czwartki odwie...
Dnia 15.11.2019 roku grupy: Skauci i Zuchy wybrały się na autokarową wycieczkę do Białegostoku. Pier...
Nasza pierwsza wycieczka autokarowa w tym roku przedszkolnym odbyła się do Konnego Zakątka w Hryniew...
17 września nasze przedszkole odwiedziła Akademia Małego Kuchcika. Skauci odkrywali tajniki kuchni m...
W tym roku po raz pierwszy bierzemy udział w Ogólnopolskim Programie „Uczymy Dzieci Pro...
Dzisiaj Skauci, Zuchy, Odkrywcy i Tropiciele wybrali się na przejażdżkę autobusem MPK do Izby Edukac...
25 czerwca staliśmy się EKO-przedszkolakami, ponieważ wykonaliśmy/ozdobiliśmy EKO-torby, któr...
W poniedziałek 17 czerwca odbyło się zakończenie roku szkolnego w grupie dzieci 5-letnich. Wsp&oacut...
Dzisiaj wspólnie z rodzicami w sali bankietowej „Iwonka” świętowaliśmy Dzień Rodz...
17 kwietnia wybraliśmy się na wycieczkę autokarową do Borysówki – Wsi Drewnianej. Piękn...
 Skauci bardzo lubią uczestniczyć w różnych zajęciach i warsztatach organizowanych w&nbs...
14 marca uczestniczyliśmy w warsztatach zorganizowanych przez Cukier Lukier Manufaktura Słodyczy w n...
25.02.odwiedziliśmy Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku Podlaskim. Wzięliśmy udzi...
Bale, bale przede wszystkim w karnawale. 14 lutego wszystkim przedszkolakom dopisywał dobry humor. S...
Dnia 08.02.2019 r. w grupie Skautów odbyła się ważna uroczystość a mianowicie Dzień Babci i D...
6 lutego mieliśmy okazję stać się małymi mistrzami czekolady. Poznaliśmy historie czekolady, technik...
W czwartek 20 grudnia 2018r. odbyły się uroczyste Jasełka połączone z Wigilią, przygotowane przez dz...
W dniu 14.12.2018r. w naszej grupie zorganizowane zostały warsztaty bożonarodzeniowe dla dzieci i ic...
6 grudnia naszą grupę odwiedził długo oczekiwany gość. Miał czerwony strój, długą, białą brod...
"Dziadek do orzechów"
Dnia 18.12.2018r. kolejny raz wybraliśmy się na wycieczkę. Tym razem odwiedziliśmy Operę i Filharmon...
W dniu 27.11.2018r. wybraliśmy się na wycieczkę pociągiem do Fabryki Misia w Białymstoku. Zabawom ni...
W dniu 10.10.2018r. (środa) udaliśmy się na niezapomnianą wycieczkę do Hodowli Alpak w Bujence koło ...
WAKACJE U „SKOWRONKÓW” PONIEDZIAŁKI SPORTOWO – RUCHOWE   &u...
Data dodania: 2018-02-07 09:14:09

ul. Żwirki i Wigury 4

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej